Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Είσαι όλα μου....

Είχες δίκιο ,ψυχή μου,μόλις έκλεισε ο πρώτος κύκλος μας.

Είχες δίκιο,καρδιά μου,ο δεύτερος είναι ακόμη πιο δυνατός.

Είχες δίκιο,αγάπη μου,είναι σπάνιο αυτό που έχουμε.

Αυτό που ζούμε δεν είναι όνειρο πια,είναι πραγματικότητα,η δική μας πραγματικότητα.Είναι αυτό που ονειρευόμασταν,είναι αυτό που ποθούσαμε,είναι αυτό που λαχταρούσαμε τόσο καιρό.Είναι αυτό που αναζητούσαμε σε λάθος μέρη,αλλά τελικά μας βρήκε αυτό,εκεί που δεν το περιμέναμε.Ξέρεις γιατί?...Γιατί όσο το ψάχνεις ,κρύβεται και δεν το βρίσκεις ΠΟΤΕ.

Είμαι τυχερή ,ψυχή μου,γιατί σε βρήκα.

Είμαι τυχερή,γιατί υπάρχεις και υπάρχεις μόνο για μένα.

Είμαι τυχερή,γιατί μ'αγαπάς

Είμαι τυχερή,γιατί σ'αγαπώ.

Είμαστε τυχεροί και οι δύο γιατί είναι σπάνιο να βρεις τον άνθρωπό σου,το άλλο σου μισό.Και εσύ αυτό είσαι για μένα,ο άνθρωπός μου,το άλλο μου μισό,που αναζητούσα χρόνια.

Θυμασαι την αγαπημενη μου φραση?Θα δειξει ελεγα.Τελικα εδειξε,δεν μπορω χωρις εσενα .Δεν μπορω να φανταστω τιποτα χωρις εσενα πλαι μου ,χωρις να μου κρατας το χερι σφυχτα.ΕΙΣΑΙ ΟΛΑ ΜΟΥ ΠΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΜΠΡΟΣΤΑ.ΜΟΝΟ ΕΣΥ.ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΣΥ.
Εσυ και αυτη η αγνη αγαπη που μου χαριζεις,που δεν ζητας ποτε τιποτα και μονο δινεις,παντα δινεις ,χωρις κανενα ανταλλαγμα,μονο δινεις.
Οτι εχω ειναι δικο σου ψυχη μου ,γιατι πολυ απλα,χωρις εσενα δεν υπαρχω.Δεν υπαρχει καμια ομορφια αν δεν εισαι και εσυ εδω.Δεν υπαρχει τιποτα χωρις εσενα.
       ΕΙΣΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ,Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΟΛΗ!!!!
Εσυ,Εγω,....ΕΜΕΙΣ!!!!

1 σχόλιο:

  1. Συνιστώ τον Dr Ediomo σε όποιον χρειάζεται βοήθεια στη σχέση του. Η σχέση μου ήταν ένα χάος, αλλά χάρη στον Dr Ediomo για το ξόρκι της αγάπης του, τώρα ο φίλος μου με αγαπάει τόσο πολύ και δεν υπάρχουν άλλα τρίτα μέρη στη σχέση μας. Εάν χρειάζεστε βοήθεια με τη σχέση σας, επικοινωνήστε με τον Dr Ediomo μέσω WhatsApp+2349035797456. είναι καλός στο κάστινγκ
    * Ξόρκια αγάπης
    * Ξόρκια χαμένης αγάπης
    * Αφαίρεση του κακού ματιού
    *Ξόρκια για να σταματήσει το διαζύγιο
    * Ξόρκια συμφιλίωσης
    * Τυχερά ξόρκια
    * Ξόρκια κερδίζοντας λαχεία
    Dr Ediomo Whatsapp: +2349035797456
    Email: drediomo77@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή