Δημοφιλείς αναρτήσεις

Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

Εισαι η ψυχη μου

Θέλω τα φιλιά μου,μ'ακούς?
Θέλω την αγκαλιά μου,μ'ακούς?
Θέλω το χάδι μου,μ'ακούς?
Θέλω την ανάσα μου,μ'ακούς?

Χρειάζομαι τα φιλιά μου για να μην ξεχάσω τη γεύση μας...
Χρειάζομαι την αγκαλιά μου γιατί όταν δεν είσαι μέσα της είναι  άδεια....
Χρειάζομαι το χάδι μου,για να νιώσω ξανά το άγγιγμα σου...
Χρειάζομαι την ανάσα μου γιατί όταν δεν είσαι γύρω μου δεν αναπνέω,δε ζω,δεν υπάρχω.....
Σε χρειάζομαι ,ψυχή μου, στη ζωή μου γιατί χωρίς εσένα δεν έχει νόημα.....
Κάθε δευτερόλεπτο που περνάει μακριά σου είναι βασανιστικό και πονάει την ψυχή μου.....
Και η  μόνη μου παρηγοριά είσαι εσύ ψυχή μου,εσύ που μπήκες απρώσμενα στη ζωή μου.....
ΕΣΥ  ο μεγάλος μου έρωτας και παντοτινός!!!!

Γι'αυτό σου φωνάζω ,μ'ακούς?
Ελα γρήγορα κοντά μου να ξαναβρώ τη γεύση μου!!!
'Ελα γρήγορα κοντά μου για να βρω το άγγιγμά μου!!!
Έλα γρήγορα κοντά μου ,για να βρω τη ζωή μου πάλι!!!
Γιατί χωρίς εσένα πλάι μου δεν ζω γλυκέ μου άντρα!!!




1 σχόλιο:

  1. Συνιστώ τον Dr Ediomo σε όποιον χρειάζεται βοήθεια στη σχέση του. Η σχέση μου ήταν ένα χάος, αλλά χάρη στον Dr Ediomo για το ξόρκι της αγάπης του, τώρα ο φίλος μου με αγαπάει τόσο πολύ και δεν υπάρχουν άλλα τρίτα μέρη στη σχέση μας. Εάν χρειάζεστε βοήθεια με τη σχέση σας, επικοινωνήστε με τον Dr Ediomo μέσω WhatsApp+2349035797456. είναι καλός στο κάστινγκ
    * Ξόρκια αγάπης
    * Ξόρκια χαμένης αγάπης
    * Αφαίρεση του κακού ματιού
    *Ξόρκια για να σταματήσει το διαζύγιο
    * Ξόρκια συμφιλίωσης
    * Τυχερά ξόρκια
    * Ξόρκια κερδίζοντας λαχεία
    Dr Ediomo Whatsapp: +2349035797456
    Email: drediomo77@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή