Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Για σενα μονο

Κάθε φορά που ανοίγω τα μάτια μου,σκέφτομαι μόνο εσένα.

Κάθε φορά που κλείνω τα μάτια μου,σκέφτομαι μόνο εσένα.

Κάθε φορα που κάνω οτιδήποτε,σκέφτομαι μόνο εσένα.

Κάθε φορά που ανασαίνω και δεν είσαι γύρω μου,πονάει αφόρητα η καρδιά μου.

Η καρδιά που δεν ρωτάει και αποφασίζει μόνη της,χωρίς να υπολογίζει τον πόνο που προκαλεί.
Δεν ρωτάει ,αλλά με το έτσι θέλω διατάζει και προστάζει.

Και τότε το μόνο που μένει είναι να υποκύψεις στις προσταγές της,γιατί αλλιώς χάνεσαι...πεθαίνεις....

Ο πόνος της απουσίας σου ,ναι,είναι αφόρητος,αλλά τουλάχιστον απαλύνεται,γιατί η καρδιά μου νιώθει τη δική σου και ο πόνος μοιράζεται ψυχή μου

Αφιερωμενο σε σένα ποιητή μου 

3848

1 σχόλιο:

  1. Συνιστώ τον Dr Ediomo σε όποιον χρειάζεται βοήθεια στη σχέση του. Η σχέση μου ήταν ένα χάος, αλλά χάρη στον Dr Ediomo για το ξόρκι της αγάπης του, τώρα ο φίλος μου με αγαπάει τόσο πολύ και δεν υπάρχουν άλλα τρίτα μέρη στη σχέση μας. Εάν χρειάζεστε βοήθεια με τη σχέση σας, επικοινωνήστε με τον Dr Ediomo μέσω WhatsApp+2349035797456. είναι καλός στο κάστινγκ
    * Ξόρκια αγάπης
    * Ξόρκια χαμένης αγάπης
    * Αφαίρεση του κακού ματιού
    *Ξόρκια για να σταματήσει το διαζύγιο
    * Ξόρκια συμφιλίωσης
    * Τυχερά ξόρκια
    * Ξόρκια κερδίζοντας λαχεία
    Dr Ediomo Whatsapp: +2349035797456
    Email: drediomo77@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή