Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

Σκοταδι....παντου...

Τα βλέφαρά μου κλείνουν...αλλά δεν θέλω να αποκοιμηθώ...
Το σώμα μου βαρύ ...αλλά πιο βαριά είναι η ψυχή μου....
Τα λόγια σου μυτερές λεπίδες που με σκίζουν....
Και σκοτάδι παντού...γύρω μου,μέσα μου..παντού...
Σε ψάχνω ,μα δεν σε βρίσκω ....
Έχεις χαθεί ....
Η αγάπη μου δεν κατάφερε να σε κρατήσει στάσιμο....
Η αγκαλιά μου δεν κατόρθωσε να γίνει το λιμάνι σου...
Τα φιλιά μου έγιναν στάχτη και το χάδι μου σύννεφο που το πήρε ο αέρας...
Ποτέ σου δεν κατάλαβες πως είναι ν'αγαπιέσαι ,ποτέ σου δεν αναρωτήθηκες τι σήμαινες  για μένα.....
Η αναζήτηση  τελειώνει εδώ για μένα....
Ήρθε το σκοτάδι να με τυλίξει ,να με πάρει,να μ'αγκαλιάσει....
Ήρθε και η λύτρωση .....
Αυτό είναι το τέλος....
Καλώς ήρθες σκοτεινέ  μου πρίγκιπα ...
Καλώς ήρθα στην κόλασή σου .....
και τώρα σκοτάδι...παντού...και για πάντα....



1 σχόλιο:

  1. Συνιστώ τον Dr Ediomo σε όποιον χρειάζεται βοήθεια στη σχέση του. Η σχέση μου ήταν ένα χάος, αλλά χάρη στον Dr Ediomo για το ξόρκι της αγάπης του, τώρα ο φίλος μου με αγαπάει τόσο πολύ και δεν υπάρχουν άλλα τρίτα μέρη στη σχέση μας. Εάν χρειάζεστε βοήθεια με τη σχέση σας, επικοινωνήστε με τον Dr Ediomo μέσω WhatsApp+2349035797456. είναι καλός στο κάστινγκ
    * Ξόρκια αγάπης
    * Ξόρκια χαμένης αγάπης
    * Αφαίρεση του κακού ματιού
    *Ξόρκια για να σταματήσει το διαζύγιο
    * Ξόρκια συμφιλίωσης
    * Τυχερά ξόρκια
    * Ξόρκια κερδίζοντας λαχεία
    Dr Ediomo Whatsapp: +2349035797456
    Email: drediomo77@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή